2012-06-19

Nailtastics enkät

Anne på Nailtastic har gjort en kort enkät, som jag väljer att haka på.

Hur länge har du varit en nagelnörd?
Jag har varit nagelnörd sedan våren 2010, då jag köpte mitt första (och enda) China Glaze. Innan dess ägde jag mest billiga nagellack från Ge-kås, och de flesta lacken var svarta. Nu gäller färg på naglarna för mig!

Hur många nagellack har du i din samling?
Runt 65 st. 

Om du bara fick välja lack från ett märke från och med nu, vilket märke skulle du välja?
Nails inc. eller Essie.

Hur mycket spenderar du på nagellack och nagelvård i snitt varje månad?Max 100 kr. Jag har inte köpt lack på väldigt länge, eftersom jag fick så många i julklapp.

Dyraste lacket/lacken i din samling?

De sex fullstora flaskorna från Nails inc. som går loss på 149 kr i Sverige, men är billigare i England. Dessutom fick jag dem i julklapp. Det dyraste jag själv har köpt är China Glaze Ruby Pumps på KICKS.

Vilka är dina lemmings just nu?
Jag vet tyvärr inte vad som menas med lemmings.

Favoritfinish?
Creme!

Finish du bara inte klarar av?

Har svårt för crackle-lack, skira lack och frostiga lack. Är inte så förtjust i tjocka metallic-lack där penseldragen syns heller.

Vilka nagelvårdsprodukter klarar du dig inte utan?
Jag är dålig på att använda nagelvårdsprodukter, men klarar mig inte utan en glasfil, nagelsax och nagellacksborttagningsmedel.

Vilket lack pryder dina naglar just nu?
Essie Tart Deco.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar